Page 9

Spirair

7 “De automatisering zien we als een stuk gereedschap dat je zo optimaal mogelijk in moet zetten.” Medewerkers zijn even trouw aan Spirair. Arend-Jan: “We hebben nauwelijks verloop onder de personeelsleden en dat is fijn. Onze medewerkers kennen de klant en andersom en dat werkt heel plezierig. Daarnaast zijn onze bedrijfsprocessen goed georganiseerd. In het hele orderproces hebben we een aantal controlemomenten ingebouwd om het aantal fouten tot een minimum te beperken. De automatisering zien we als een stuk gereedschap dat je zo optimaal mogelijk in moet zetten. En daar slagen we goed in. Producten zijn makkelijk terug te vinden in het systeem. Klanten bestellen voornamelijk via de mail of telefonisch. Een enkeling geeft de order via de fax door en een groeiend aantal afnemers bestelt elektronisch. We ontzorgen onze klanten zoveel mogelijk. Onze betrokkenheid uit zich in het meedenken over de juiste materiaalkeuze, maar er zijn zelfs klanten die bestellen met hun eigen productnummer. Dit zetten wij om in het juiste artikelnummer. Zo maken we zaken doen niet ingewikkelder dan nodig.”


Spirair
To see the actual publication please follow the link above